Producenci
Jak kupować?

Krótka instrukcja obsługi sklepu.

Przeczytaj poniższe wskazówki i zobacz, że kupowanie w sklepie NewZooland jest łatwe i wygodne. Jeśli masz jakiekolwiek pytania czy wątpliwości, skontaktuj się z nami pisząc na adres: biuro@newzooland.pl

 

  1. Na stronie www.NewZooland.pl wybierasz produkty korzystając z: katalogu i jego opcji, promocji, nowości;
  2. Wybierasz dowolny produkt naciskając na "dodaj do koszyka". Koszyk pojawia się na górze strony, gdzie zawsze widoczna jest aktualna kwota Twoich zakupów. Możesz dodać do koszyka dowolną liczbę produktów oraz je stamtąd w każdej chwili usuwać. Jeśli nie jesteś zdecydowany na zakup produktu, ale nie chciałbyś go "zgubić", naciśnij "dodaj do przechowalni". Korzystając z tej opcji zawsze będziesz mógł powrócić do interesującego Cię produktu. Aby skorzystać z przechowalni musisz być zalogowany.
  3. Naciskając "dodaj do koszyka"  nie przechodzi się od razu do opcji pełnego koszyka i formularza finalizowania zakupów. Możesz to zrobić klikając na koszyk. Aby powrócić do zakupów należy nacisnąć "kontynuuj zakupy"
  4. W koszyku należy wybrać formę transportu (poczta lub kurier), formę płatności (przelew, szybkie płatności elektroniczne lub pobranie) oraz wypełnić formularz zamówienia.
  5. Wypełniając formularz zamówienia możesz (opcjonalnie) się zarejestrować. Jeśli to zrobisz, przy następnych zakupach wystarczy że się zalogujesz. Będziesz też mógł‚ na bieżąco śledzić realizację swojego zamówienia oraz korzystać z ofert dla stałych klientów, logując się zawsze w lewym górnym narożniku strony.
  6. Kiedy ukończysz wypełnianie formularza i naciśniesz "kupuję", zostaniesz poproszony o sprawdzenie wszystkich podanych danych. Jeśli są prawidłowe, naciśnij "kupuję".  Właśnie dokonałeś zakupów w naszym sklepie!
  7. Następny krok należy do nas. Kontaktujemy się z Tobą emailowo w celu potwierdzenia zamówienia. Potwierdzone zamówienie kierujemy do realizacji.
  8. Jeśli płacisz za pobraniem, zamówiony towar wysyłamy po skompletowaniu na podany adres. Jeśli płacisz przelewem, towar wysyłamy po wpłynięciu środków na nasze konto. Dla odbiorców instytucjonalnych możliwa jest forma zapłaty odroczonym przelewem - zawsze po indywidualnych uzgodnieniach.
  9. Ostatni etap to odbiór przesyłki od listonosza lub kuriera

Pozostaje Ci już tylko cieszyć się z dokonanego zakupu :) Jeśli z jakichkolwiek powodów - nawet bez ich podawania - chciałbyś zwrócić zamówiony (nieużywany) produkt, masz na to 14 dni. Zwrócimy 100% ceny lub na Twoje życzenie wymienimy produkt na inny. Dokładniejsze informacje odnośnie reklamacji i zwrotów znajdziesz w regulaminie naszego sklepu.

 

Pamiętaj, że w serwisie NewZooland można również składać zamówienia poprzez:

  • pocztę elektroniczną: biuro@newzooland.pl
  • telefonicznie (pn.-pt. w godz. 8-15): + 48 504 582 156
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl